✅ راهنمای خرید بهترین میز تحریر باکس دار و صندلی دخترانه، کودک

میز تحریر باکس دار آپادانا

میز تحریر باکس دار یا میز تحریر باکسدار در این مقاله سعی داریم شما را با محصول میز تحریر باکس دار آریا آشنا کنیم که نیاز هر کسی می‌باشد محصولی کوچک و به اصطلاح جمع و جور که برای خواندن و به طور کلی تحریر بسیار مناسب می‌باشد. پس اگر به دنبال یک میز و صندلی طرح دار و باکس دار مناسب هستید با ما همراه باشید. دقت داشته باشید که دیگر زمان آنکه فرزندان شما بر روی زمین دراز بکشند و تکالیف درسی خود را انجام بدهند تمام شده و همچنین برای جلوگیری از دردهایی که بعدا ممکن است به سراغ فرزندانمان بیاید، بهتر است که به فکر تهیه میزهایی برای آنها باشیم که از مشکلاتی که بعدا برایشان پیش خواهد آد جلوگیری کنیم.

میز تحریر باکسدار چیست؟

این نوع میزها برای خانه ها و فضاهایی تهیه شده که فضای داخلی کم است و امکان داشتن یک میز بزرگ وجود ندارد.

این نوع میزها برای جمع کردن وسایل اضافی هم مناسب است. کودکان با داشتن وسایل تحریر زیاد و پراکندگی انها همیشه، باعث بهم ریختگی اتاق و گم شدن وسایل ریز می‌شوند. این میزها به شما کمک می‌کند از گم شدن وسایل جلوگیری کنید.

میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو

این نوع میز تحریر به صورت تاشو طراحی شده است که باعث می‌شود در هر مکانی قابل استفاده بوده و به همین دلیل فضای کمی هم برای نگهداری نیاز دارد . از ویژگی های این میز می توان به داشتن باکس داخل کار برای جمع آوری وسایل اشاره کرد ، علاوه بر این میز هم تاشو است و هم قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد که می توانید برای از سنین کودک تا بزرگسال استفاده نمایید، علاوه بر این سطح این میز ضدخش است .عکس پس زمینه

فرزندان شما می‌توانند میز های تحریر باکس دار آریا را در منزل به صورت اشتراکی استفاده کنند چون به صورت تنظیم شو طراحی شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند می‌توانید با توجه قد ارتفاع آن را تنظیم کنید.
ابعاد این میز 50*70 است این سایز بسیار مناسب برای نگارش و خواندن و کم جا است و به دلیل اینکه دارای باکس می‌باشد نیاز نیست کتاب روی آن چیده شود و شما به راحتی می‌توانید از باکس آن استفاده کنید.

فضای باکس

این میز تحریر زیبا  فضای بزرگ 6 سانتی زیر میز برای نگه داری کتاب و لوازم تحریر و حتی لپ تاپ دارد. صفحه روی باکس با جک پر قدرت و محکم باز می ماند و نیاز به نگهداری با دست ندارد. طرح صفحه این میز وایت بردی و پرسی می باشد. میز و صندلی این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 70 تا 78 سانتیمتر نسبت به سن مصرف کننده می باشد و قابلیت استفاده همه سنین را دارد. پایه های این محصول  از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد. ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم نیاز است.

میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو

این محصول با صندلی همراه است صندلی که ارگونومی مناسبی داشته و در طول استفاده شما کمتر احساس خستگی خواهید کرد. باید در نظر داشته باشید استفاده کودکان شما از میز صندلی بسیار برای سلامتی آن ها موقع درس خواندن کمک می‌کند چون وقتی دانش آموز بر روی زمین در حال درس خواندن است بدن در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در طولانی مدت باعث درد های کمر و گردن برای کودکان می‌شود.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح مرد عنکبوتی

روکش موجود بر روی آن نیز به صورت وایت برد بوده و قابلیت نوشتن و پاک کردن را برای فرزندان شما فراهم می‌کند.

میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار

یکی از معضلاتی که کودکان هنگام مطالعه و انجام دادن تکالیف خود با آن همراه هستند این است که بی نظمی زیادی به دلیل استفاده از کتاب و دفتر های زیاد به وجود می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا خودکار استفاده کنند پس مرتب بودن می‌تواند کارایی آن ها را بالا برده و راحتتر به تکالیف خود بپردازند از این رو استفاده از میز تحریر می‌تواند این مشکل را به طور کامل حل کند.عکس پس زمینه

میز های تحریر باکس دار آریا دارای باکس هایی هستند که جای کاملی برای قرار دادن کتاب ها و همچنین لوازم تحریر فرزندان شما فراهم می‌کند.

میز تحریر کودک باکس دار

این میز تحریر ها به دلیل اینکه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد مناسب برای کودکان می‌باشد. بدین منظور طرح های مختلف کارتونی نیز بر روی آن قرار گرفته است که اغلب مورد توجه کودکان قرار می‌گیرد که تنوع بالایی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سال به بالا می توانند استفاده نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این صورت است که در زیر میز یک درجه تنظیم دارد که تا 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره دلخواه تنظیم نمایید.

طرح های کارتونی مانند: زرح بتمن، طرح پونی، طرح فرند، طرح ماشین ها، طرح گیتی، و طرح بن تن .میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح ماشین ها
یکی از موارد مثبت این نوع میز  این است که به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرده و مایعات باعث تغییر حالت آن‌ها نمی‌شود. دلیل آن هم استفاده از روکش ملامینه و قرار دادن نوار PVC در لبه های میز است.

ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار

حمل نقل آسان با دسته طراحی شده با مقاومت کافی
دارای سطح شیبدار
جمع شدن پایه ها به صورت کامل
فضای خالی زیر میز برای هرچه راحتتر شدن برای قرارگیری پاها
استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تکالیف، میز طراحی و …
مقاوم در برابر وزن اجسام تا 75 کیلو گرم
موارد استفاده : اتاق نوجوان ،خوابگاه های دانشجویی ،منازل با فضای کم، به عنوان هدیه
دارای دو ابعاد
دارای طرح مدرج و طرح دار
این میز تحریر تاشو در مدل های وایت بردی دارای روکش فورمیکا میباشد.
دارای جا مدادی
دارای جک آرام بند برای باز و بسته شدن درب باکس

میز تحریر باکسدار و صندلی

با تهیه این محصول شما دیگر نیاز نیست صندلی جداگانه ای برای آن تهیه کنید چون یک صندلی همرنگ و مرتبط با خود میز در اختیا شما قرار می‌گیرد.
در این محصول سعی شده است که صندلی با ارگونومی مناسبی ساخته شود که باث می‌شود خستگی در طول استفاده به حداقل برسد و به یک محیط راحت برای استفاده تبدیل شود. میز تاشو تنظیم شو یاس طرح باکس دار که بسیار مناسب است برای محیط آپارتمان و خانه های کوچک، این میز را می توانید در مواقع عدم نیاز جمع کرده و کنار بگذارید. تاهرسنی ازآن استفاده نمایند.علاوه بر این ، میز دارای یک باکس مخفی است که وسایل اضافه و خودکار و دفتر و… را می توانید در داخل آن بگذارید و سطح میز شما همیشه تمیز باشد.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار -7

رنگ موجود بر روی پایه های میز به صورت رنگ کوره ای بوده که در استفاده طولانی مدت و در صورت ضربه رنگ پریدگی پیدا نمی‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت چندین سال بدون تغییر ظاهری از آن استفاده کنید.

ویژگی های محصول

• جنس باکس میز MDF
• پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک
• ابعاد 50*70
• با قابلیت افزایش و کاهش ارتفاع و جمع شدن پایه ها
• جنس صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش وایت برد

قیمت میز تحریر باکس دار آریا

در این محصول سعی شده بهترین کیفیت با کمترین هزینه برای استفاده شما فراهم شود. ما تضمین می‌کنیم که محصول با کیفیت و با مناسب ترین هزینه را در اختیار شما قرار دهیم. برای آگاهی از قیمت و انتخاب طرح مناسب خود می‌توانید با قسمت محصولات در سایت مراجعه کرده و با تماس با بخش فروش محصول خود را تحویل بگیرید. برای دیدن محصولات بیشتر به سایت آریان رهپویان آپادانا مراجعه کنید.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح فرندز

 

اگر در منزل فضای کافی برای خرید میزهای بزرگ را ندارید این میز بسیار پر کاربرد برای شما می‌باشد. حتی اگر فضای کافی برای خرید انواع میز را داشته باشید بهترین انتخاب میز تحریر باکسدار است که با توجه به علایق و سلیقه فرزند شما می‌تواند تهیه شود. برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”میز تحریر باکسدار چیست؟ ⭐” answer-0=”این نوع میزها برای جمع کردن وسایل اضافی هم مناسب است. کودکان با داشتن وسایل تحریر زیاد و پراکندگی انها همیشه، باعث بهم ریختگی اتاق و گم شدن وسایل ریز می‌شوند. این میزها به شما کمک می‌کند از گم شدن وسایل جلوگیری کنید. برای دیدن محصول مقاله را ببینید” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار چیست؟ ⭐⭐” answer-1=”یکی از معضلاتی که کودکان هنگام مطالعه و انجام دادن تکالیف خود با آن همراه هستند این است که بی نظمی زیادی به دلیل استفاده از کتاب و دفتر های زیاد به وجود می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا خودکار استفاده کنند پس مرتب بودن می‌تواند کارایی آن ها را بالا برده و راحتتر به تکالیف خود بپردازند از این رو استفاده از میز تحریر می‌تواند این مشکل را به طور کامل حل کند. برای دیدن محصول کلیک کنید. ” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”میز تحریر کودک باکس دار چیست؟ ⭐⭐⭐” answer-2=”این میز تحریر ها به دلیل اینکه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد مناسب برای کودکان می‌باشد. بدین منظور طرح های مختلف کارتونی نیز بر روی آن قرار گرفته است که اغلب مورد توجه کودکان قرار می‌گیرد که تنوع بالایی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سال به بالا می توانند استفاده نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این صورت است که در زیر میز یک درجه تنظیم دارد که تا 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره دلخواه تنظیم نمایید. برای دیدن محصول کلیک کنید” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

شرکت آریا رهپویان آپادانا
تولید کننده انواع میزهای تحریر، میز غذاخوری، میز دیواری، میز نماز

راه های ارتباطی

Open chat
آنلاین هستیم هر سوالی دارید بپرسید؟
سلام
آنلاین هستیم میتونیم کمکتون کنیم؟