میز غذاخوری تاشو | راهنمای خرید انواع میز غذا خوری و ناهار خوری تاشو کوچک دیواری

میز غذاخوری و ناهار خوری تاشو چیزیی که برای یک خونه نقلی نیاز دارید. ممکن است شما هم مانند خیلی از افراد فکر کنید که میز غذاخوری فقط مختص خانه های بزرگ و جادار است و کسانی که خانه های کوچک دارند نمی توانند از میز غذاخوری استفاده کنند.

ولی باید بدانید که حتی خانه های بسیار کوچک و زیر 50 متر هم می توانند از میز غذاخوری استفاده کنند اما نه میز غذاخوری هایی که تعداد نفرات 9 نفر یا هفت نفره هستند و بسیار بزرگ هستند بلکه کسانی که در این خانه ها ساکن هستند

می توانند از میز غذاخوری های دیواری که بعضی از آنها هم به صورت تاشو هست استفاده کنند.

این میزها در ابعاد و سایز های مختلف، برای خانه هایی با متراژ های متفاوت می‌تواند مناسب باشد. امروزه یکی از مشکلات معمول در بین افراد شهرنشین و ساکن برخی از خانه های آپارتمانی، کوچک بودن خانه و در نتیجه عدم وجود فضای کافی است. در نتیجه آنها فکر می‌کنند که از خیلی از وسایل منزل نمی‌توانند استفاده کنند.میز غذاخوری 3 تا 6 نفره -1

بسیاری از افراد می کوشند تا با دنبال کردن راه ها و ترفندهای مختلفی از پس این مسئله بر بیایند و فضاهای کاربردی هر کدام از قسمت های خانه خود را افزایش دهند.

در این مطلب از وب سایت آریا رهپویان آپادانا تصمیم داریم که به دکوراسیون داخلی و میزهای ناهارخوری برویم و شما را با ایده هایی از میز ناهار خوری تاشو آشنا کنیم.

پس اگر شما هم در خانه ای کوچک و کم جا زندگی می کنید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

میز غذاخوری تاشو نگین

این میز غذاخوری تاشو مسافرتی می‌تواند لحظات خوشی را برای شما در کنار خانواده تان بوجود آورد. این میز تاشو مناسب غذا خوردن های دو نفره و همچنین استفاده افراد سالمند که توانایی نشستن روی زمین را ندارند بسیار مناسب باشد.

برای کسانی که منازل آنها کوچک است و فضای کافی برای نگه داری میز غذاخوری بزرگ را ندارند بسیار مناسب است.

ویژگی های محصول:

با قابلیت جمع شدن پایه ها
صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش ضد خش
پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک
ابعاد 60*80میز غذا خوری نگین 2 نفره
امروزه به علت های مختلف دیگر، افراد توان نشستن بر روی زمین را ندارند. این میز ناهار خوری تاشو با حجم کمی که دارند هم از اشغال فضای زیاد جلوگیری می‌کند هم در خوردن وعده های غذایی به شما کمک میکند.

داشتن یک فضای کوچک به معنای پایان دنیا نیست! زیرا راه های خلاقانه بسیاری برای غلبه بر مشکل کمبود فضا وجود دارد.

میز ناهارخوری کم جا مسلما برای خانواده های امروزی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند می تواند یک راه حل بسیار مناسب و مشکل گشا باشد.
میزهای ناهار خوری تاشو در انواع سایز های دو نفره و چهار نفره طراحی می شود که این مدل میز ناهار خوری برای آشپزخانه ها و فضاهای کوچک می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

میز غذا خوری تاشو نگین 4 نفره

اغلب خانه های امروزی در ابعاد کوچک ساخته شده اند بنابراین شاید نتوان در فضای منزل محدوده ای را برای قرار دادن میز غذاخوری چوبی تاشو در نظر گرفت که در چنین مواقعی با انتخاب یک میز غذاخوری تاشو شیک می توانید فضایی کوچکی را برای میز ناهار خوری در نظر بگیرید.
مدل میز غذاخوری دیواری و کم جا طراحی ظریف و متفاوتی دارد؛

این مدل میز به صورت تاشو باز و بسته می شود و بعد از باز شدن به صورت میز ناهار خوری کاملی در می آید.

برخی از مدل میزهای ناهار خوری تاشو به صورت کشو دار نیز طراحی می شوند که می توان از کشوی میز برای قرار دادن وسایلی نظیر قاشق و چاقو و چنگال و … استفاده کرد.

ویژگی های محصول:

با قابلیت جمع شدن پایه ها
صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش ضد خش
پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک
ابعاد 80*80میز غذاخوری نگین 4 نفره
چیدمان داخلی منازل امروزه به صورت کاملاً حرفه ای و بهینه انجام می شود که بتوان از کمترین جا و فضا بیشترین و بهترین استفاده را کرد. میز نهار خوری یکی از ارکان مهم در داخل منزل های امروزی به شمار می رود.
کاملا کاربردی و مفید
میز غذا خوری تاشو که به شما معرفی می کنیم میز ناهارخوری تاشو است که کاربردهای فراوانی داشته و در فضاهای مختلف می توانید از آن استفاده کنید. این میز قابلیت تا شدن را دارد.

به طوری که هر وقت به آن احتیاج نداشتید پایه های آن را جمع کرده به صورت کاملاً کم جا در فضایی قرار می دهید و دوباره هر وقت نیاز داشتید به سراغ آن می روید.

جنس و کیفیت چوب این میز غذاخوری مناسب برای فضاهای متفاوت است حتی می توانید در فضای باز خانه تان از این میز ناهار استفاده کنید .

میز غذا خوری تاشو 3 تا 6 نفره

صرفه جویی در زمان و هزینه
خرید میز غذا خوری تاشو، ساخته شده از جنس چوب بوده و در فضاهای کوچک کاملاً برای شما مفید خواهد بود و می توانید چیدمان داخلی منزل خود را با آن به روز کنید.میز غذاخوری 3 تا 6 نفره -2

میزهای تاشو قابلیت این را دارند که در کنار دیوار به صورت نیمه مورد استفاده قرار بگیرند یعنی اگر شما نیاز به قابلیت 6 نفره را بخواهید می‌توانید تمام میز را باز کنید و یا اگر تعداد نفرات کمتری را بخواهید می‌توانید فقط یک طرف این میز را باز کنید. که زیبایی خاص خود را دارد و نیز بسیار کاربردی است .

برای خرید میز و صندلی تاشو می توانید با ما تماس بگیرید و درب منزل بدون هیچ زحمتی آن را دریافت کنید.
تازه عروس هایی که خانه های کوچکی دارند و دوست دارند میز ناهار خوری داشته باشند میتوانند از مدل میزهای دیواری و تاشو استفاده کنند، این میزهای دو نفره کمترین جا را در منزل اشغال میکنند. برای دانستن قیمت میز غذا خوری تاشو می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ویژگی های محصول:

ابعاد هر صفحه ۵۵*۸۰
ابعاد کامل ۱۳۰*۸۰
جنس نئوپان ملامینه و هایگلاس درجه ۱
قابل تبدیل از ۳ نفره به ۶ نفرهمیز غذاخوری 6 نفره
امروزه بدلیل گران بودن زمین ها و مصالح ساختمانی معمولا خانه ها را کوچک میسازند بیشتر افراد که در اپارتمان ها زندگی میکنند همیشه مشکل کم بودن جا دارند اما این یک مشکل نیست شما نیز میتوانید از میز غذا خوری تاشو استفاده کنید. اگر مشکل کمبود جا دارید پس حتما از میز غذاخوری تاشو استفاده کنید.

این میز ها بدلیل تاشو بودن باعث حل مشکلات خیلی از کسانی که در آپارتمان ها و خانه های کوچک زندگی میکند شده است. میز غذا خوری مهم تر از خیلی چیز ها در خانه است که علاوه بر تاثیر در زیبایی خانه باعث راحت تر غذا خوردن خواهد شد شما با داشتن میز غذا خوری بسیاری از مشکلاتتان حل میشود. پس اگر خانه کمجا دارید نگران نباشید شما نیز میتوانید از میز های غذاخوری استفاده کنید.میز غذاخوری 3 تا 6 نفره -4

شما می‌توانید با خرید کردن انواع میز و صندلی های کمجا و تاشو، تمامی امکاناتی را که درنظر دارید در منزل خود داشته باشید. برای دیدن انواع محصولات تاشو کلیک کنید.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”میز غذاخوری تاشو نگین ⭐” answer-0=”این میز غذاخوری تاشو مسافرتی می‌تواند لحظات خوشی را برای شما در کنار خانواده تان بوجود آورد. این میز تاشو مناسب غذا خوردن های دو نفره و همچنین استفاده افراد سالمند که توانایی نشستن روی زمین را ندارند بسیار مناسب باشد. برای دیدن عکس ها مقاله را ببینید” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”میز غذا خوری تاشو 3 تا 6 نفره ⭐⭐” answer-1=”خرید میز غذا خوری تاشو، ساخته شده از جنس چوب بوده و در فضاهای کوچک کاملاً برای شما مفید خواهد بود و می توانید چیدمان داخلی منزل خود را با آن به روز کنید. عکس محصول را در مقاله ببینید” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”نحوه خرید کردن میز غذاخوری تاشو ⭐⭐⭐” answer-2=”میزهای غذاخوری در طرح های مختلف برای شما در این مقاله گذاشته شده است. برای دیدن محصولات کلیک کنید. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

شرکت آریا رهپویان آپادانا
تولید کننده انواع میزهای تحریر، میز غذاخوری، میز دیواری، میز نماز

راه های ارتباطی

Open chat
آنلاین هستیم هر سوالی دارید بپرسید؟
سلام
آنلاین هستیم میتونیم کمکتون کنیم؟